چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
4

حوزه / مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، حوزه را مرکز تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی و تولید محتوای فرهنگی خواند و گفت: مردم در زمینه احکام، مسائل بازار، مسائل روحی و روانی، مشاوره و ... به سراغ حوزه می آیند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین نوروزی، مدیر حوزه علمیه اردبیل، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان، با تاکید بر این که باید مبانی نظری اسلامی ابزارهای هنری، در قالب فرهنگ به مردم ارائه شود،  گفت: نباید نظریه های اسلامی در کتابخانه ها و دانشگاه ها محصور بماند از این نظریه ها در رفتارسازی جامعه استفاده نشود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل با تاکید بر لزوم پیوند دین و هنر، ابراز داشت: هنرمندان می توانند با استفاده از ظرفیت های عظیم حوزه و روحانیت، برنامه های فاخری هنری را در قالب های متنوع تولید کنند.

وی، حوزه علمیه را مرکز تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی و تولید محتوای فرهنگی خواند و گفت: هیچ کس نمی تواند بگوید که حوزه در رابطه با سبک زندگی برنامه ندارد. واقعیت این است که مردم در زمینه احکام،  مسائل بازار، مسائل روحی و روانی، مشاوره و  ... به سراغ حوزه می آیند.

اسحاقی همچنین با اشاره به زمینه های همکاری این اداره کل با حوزه علمیه استان، گفت: می توان با انجام کارهای مشترک پژوهشی در عرصه های هنری، قرآنی، سینمایی و... به تعالی بیش از پیش جامعه کمک کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha